torsdag 11 september 2008

Kåta

Angående mitt förra inlägg: Jag har bevis på att dom där blogg-brudarna är kåta! Alla sextonåringar i Stockholmstrakten tycker att någon annans fingrar är bättre än deras egna. Det här gäller alltså dom där sextonåringarna som gillar att hänga på söder, typ Arvida Byström.

Småbrudar så som Blondinbella vet nog inte ens var hennes vagina sitter. Men det är nog för att hon tycker om Östermalm.

Slutsats: Söder brudarna är kåta och östermalms flickorna vet inte hur man gör. Om en kille stoppar tungan ner i halsen på östermalms flickorna tror dom att det är våldtäkt. Vet inte om det är så, men det verkar rimligt.

3 kommentarer:

Arvida sa...

Herragud människa. Vi är ju djur från början och gjorda för att föröka oss = kåta. Dock INTE på sådana som dig. Eller jag kan endast tala för mig själv. Men jag kan väl säga så att jag skulle aldrig falla för någon som du.

Anonym sa...

jag är inte kåt på dig din lilla wannabe. Du är bildskön och kåt, det är allt.

Anonym sa...

blondinbella är äldre än arvida. jag tror inte att hennes uppväxt skulle ha påverkat hennes syn på sin kropp. tror även att hon vet vart hennes kön finns.

jag undrar verkligen hur du tänker, att du står ut med ditt vidriga sätt, att du dessutom tror att du är bättre än de sk "fjortisbloggerskorna" genom att skriva elaka osanningar om dem, verkligen ett bevis på att du är SÅ mycet mognare och smartare.