lördag 13 september 2008

Påstömning del 2 osv.

Nu har det gått ett par dagar, och jag gillar tanken på att inte runka. Det går bra. Jag har skapat intressen som jag inte hade förut. Promenera är ett av dem.

Ringde en nära väninna idag som jag inte har pratat med på flera månader. Hon sa några visdoms ord, sedan tipsade hon om ett magasin: Purple Fashion. Vackra, nakna kvinnor. Jag som är så trött på öststats brudarna. Det här kommer att bli intressant. Öl med grabbarna ikväll på söder. Om jag har tur kanske jag får syn på nån av de kåta. Fast då kanske man måste gå till Ace?

2 kommentarer:

Caisa Ederyd sa...

hur gammal är du människa?

Anonym sa...

jävligt intressant det där du skrev om nirvana tidigare!

nej fan, läs inte sånna där tidningar! det är ju sån skit som "arvida" tittar på eftersom hon är för lat för att läsa.

och varför vill du se nån av dom där fjortisarna? dom gillar ju uppmärksamheten!

och "soze": vafan spelar åldern för roll???