lördag 13 september 2008

Svar

Det känns som att jag ständigt blir missförstådd.
Min ålder är oväsentlig, men jag kan meddela att jag har mer erfarenhet av livet, media karusellen och sex än någon av Fridén, Bystörm och nu irriterande "sås".

Jag tänker inte förklara mina gärningar till någon av er. Jag har åsikter i ett land då man har rätt att ha vilken åsikt man vill. Arvida är kåt och Fridén är snuskig. Såsen vill jag inte ens kommentera med tanke på hennes osmakliga blogg namn, taget av någon med bättre fantasi.
Kommentera gärna, men ställ inte så korkade frågor som vad min ålder är.

Jag kan likväl svara på frågan, cajsasose: Jag är 28 år och ja, jag är en människa (med snopp).

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din blogg, du sätter fjortisbloggarna på plats och visar var skåpet ska stå. jävligt trött på brudarna utan hjärna! jag hejar på dej!

Anonym sa...

Uppskattar att du är positiv till mig, men jag behöver ingen som "hejar" på mig. Tack

Anonym sa...

du är vidrig, du känner inte arvida, en sextonåring som utbildar sig till fotograf, som du kanske märkt om du är någorlunda bildad är fotografi ett konstnärligt uttryck, målar man kroki behöver man inte vara kåt. bara för att man gillar kropp och hud på bild behöver det inte betyda att man vill ligga med folk? herregud är du kvar på stadiet då minsta skymt av hud betyder hejjagvillhasex.

du är patetisk och jag hoppas din mamma är stolt.

Anonym sa...

Men snälla. har aldrig klankat ner på hennes fotografi. du är ju en bra vän som vågar stå för vem du är. kossa

Anonym sa...

du kan vara en kossa. haha, fyfan vilken liten människa du är.

kossa. det sårade verkligen.

Anonym sa...

nej förlåt, det var elakt av mig. Jag är ganska stor, hela en meter och nittiotvå centimeter! Jag kanske skulle kalla dig, anonyma som är så stor och stolt att du vågar stå för vem du är för... IDIOT. ja! Se där! DU ÄR EN ANONYM IDIOT som inte vågar lämna ärliga avtryck. Jag tror att fröken byström skulle uppskatta att veta vilka hennes riddare är?!

Anonym sa...

tror inte arvida läser din lilla patetiska blogg så mitt namn spelar ingen roll.

trodde du, som snart är 30 år (!herregud människa, vad blev det av ditt liv?? skräckexempel är vad du är) hade förstått att storhet i människor inte har något med deras fysiska person att göra.

Anonym sa...

Och du vet ju precis vem jag är, var jag bor och vad jag har lyckats med i mitt liv hittills... Jag vet ingenting mer om dig än vad du vet om mig. Sluta nu med dina barnsliga fasoner och väx upp, se på din omgivning och gör oss alla en tjänst: ge upp.

Anonym sa...

insikt är alltid jobbigt, att inse sin litenhet är också jobbigt. stackare.